איינגר יוגה תל אביב

איינגר יוגה תל אביב – החוויה שלי משם

חרף העובדה כי איינגר יוגה שמא נחשב לשם שלא שומעים כל יום, בדיוק כמו כל אלכוהול משובח, בעצם מדובר אודות סוג של יוגה מאוד שכיח ברחבי תבל.
אבל קודם בואו ונבין במה דברים אמורים? ובכן מדובר בסגנון של יוגה, אשר מתמקד לכדי טכניקה מדויקת.
על ידי תנועות איטיות יותר, מתוך הדגש על איכות, לעומת הכמות, סגנון יוגה זה מבצע סינרגיה של בין תנועות לבין נשימות,
לשם בנייה של גמישות, איתנות וסיבולת, אך לא רק. ממציא השיטה היה S.K.B איינגר, כבר במהלך שנות השישים.

השיטה מבוססת על חיזוק הקשר שבין הנפש לבין הגוף, שכאשר ידוע כי "נפש בריאה = גוף בריא!
סגנון היוגה הזה מלמד אתכם כיצד לרפא את החולי, מבלי להמשיך לסבול את מה שאי אפשר לרפא בדרכים קונבנציונליות.
מדובר על שילוב מדהים בין תנועות לבין מדיטציות. המשיכו לקרוא ותגלה עולם ומלואו,
בייחוד בוודאי תתלהבו מדבריה של האישה שביקרה במקום של איינגר יוגה בתל אביב, וההמלצה היא מפיה, אחד לאחד.

איינגר יוגה תל אביב
איינגר יוגה תל אביב

התרשמות אישית, כאשר ביקרתי באיינגר יוגה בתל אביב

האם אתם מסכימים אתנו, שאנו אומרים, כי אין כמו המלצה מפה לאוזן, המלצה אישית, של מי שהתנסה בשירות כזה או אחר?
ובכן, החלטנו להביא בפניכם את הסיפור של אישה הביקרה באיינגר יוגה תל אביב וסוקרת את המקום הנפלא הזה.

ראשית כל, היא מדווחת, כי המקום של יוגה בצפון תל אביב פשוט מדהים. הוא מטופח, מושקע.
ניכר בכל פינה השקעה מרבית. צוות המקום שירותי בצורה יוצאת מהכלל. האדיבות והפינוק של צוות עובדי יוגה בתל אביב אינם מובנים מאליהם.
לא כל יום יוצא להיתקל בתופעה מרשימה שכזאת.

צוות המקום הכיר לה את השיטה שנקראת איינגר יוגה. הם הסבירו לה שהכול מבוסס על האמונה כי שיטה זאת מתאימה לכל אחד, ולא משנה אם זה גבר או אישה, ובני כמה הם.
מי שאוהב לגוון, זאת היוגה בשבילו! לדבריה. האישה מספרת, כי היא בדיוק עברה תהליך החלמה מפציעה קשה, והכאב היה בלתי נסבל.

היוגה, שמקורה בתנועות איטיות, תוך שימת דגש על יישור וצורה – ממש הצילו את חייה. תרתי משמע. היא הצליחה להשיג מה שאף שיטת רפואה לא הצליחה – שחרור טוטלי מכל הכאבים הכרוניים, שהיו מנת חלקה במשך תקופה ארוכה. היא מוסיפה, כי מתוך חווייתה המוצלחת, היא הבינה שזה ממש לא משנה מי אתם, בכל זמן נתון אתם יכולים להצטרף לשיעורי היוגה בתל אביב. לא רק שמדובר על אימון גופני מיטבי, כי אם ילמדו אתכם שם להיות יותר מודעים לעצמכם, על גבי מחצלת פשוטה.

מה הקשר בין איינגר יוגה, לבין שיפור היציבה, והורדת לחץ הדם?

הידעתם כי השיטה איינגר יוגה אף משפרת את היציבה ואף מסייעת להורדה של לחץ דם? ולהלן נסביר. בהקשר להורדה של לחץ דם, על פי ממצאי המדענים, האיינגר יוגה מעורר את התגובה של הרפיה בגוף. כתוצאה מכך, חלה הורדה של לחץ הדם והאטה של הדופק. מה שמוביל בהכרח לשמירה על בריאות לבבית, כמו גם להפחתת הסיכונים לסבול מיתר לחץ דם ומבעיות בלב. ולאלמנט השני – תרגול סטנדרטי של האיינגר יוגה מסייע לפתח יציבה יותר טובה. התרגול הזה מתמקד בתיקון כל מיני אזורים נוקשים או חלשים בגוף האדם. נצפתה הטבה בפרט באזורי הגב והצוואר. אך לא רק…

אימוני יוגה בתל אביב ישפרו את היציבה שלכם ויגנו עליכם מפני מחלות

יש אנשים שסובלים ממחלות, ובעקבותיהן – הם סובלים מכאבים כרוניים ומירידה באנרגיות. אנו בטוחים שניסיתם כבר כל דרך אפשרית. אבל האם ניסיתם אימוני יוגה בתל אביב? קראו את השורות הבאות, ותשפרו את איכות החיים שלכם לאין ערוך. על פי מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי תרגולי יוגה בתל אביב עזרו למתאמנים "להיפרד" מן העייפות הקבועה שלהם, שליוותה אותם שנים רבות. למעשה, הדבר עשוי לנבוע מזרימת דם מוגברת למוח, או לחלופין משחרור של אנדורפינים. זאת ועוד, ידוע כי כאבים כרוניים מגיעים בשל יציבה או כיפוף שאינם נכונים. על ידי אימוני שיטת איינגר, הגוף שלכם יהיה הרבה יותר ישר, בפרט באזורי עמוד השדרה, הצוואר והגב.

כיצד יוגה בצפון תל אביב תועיל לכם בהיבט הנפשי?

למי שעדיין אינו השכיל להבין, נשמח לספר לכם, ומדובר על עובדות שנתמכו במחקרים, כי יוגה בצפון תל אביב בשיטת איינגר מגבירה את הייצור של החומר הכימי, אשר אמון על חיזוק מצב הרוח. הכיצד? ובכן, מדובר אודות חומר / חומצה גמא אמינו בוטירית. במחקר השתתפו המון נחקרים, אשר על פי דיווחם, נמצאו בתום אימון היוגה רמות הרבה יותר נמוכות של חרדה, ותחושה עצומה של רווחה, וכל זאת רק אחרי תשעים ימי אימונים.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
המתכונים המומלצים של ישראל

משרד הבריאות הישראלי השיק סיבוב ראשון של מתכונים מומלצים לאנשים שרוצים לאכול בריא. המתכונים זמינים באתר המשרד ובאפליקציה חדשה בשם "המתכון הישראלי הבריא שלי". במשרד