מצעי ג׳רסי

איך תאבזרו את חדר השינה שלכם?

חדר השינה שלנו הוא המקום שהכי אינטימי עבורנו בבית. זה המקום שבו אנו מוצאים את המנוחה שלנו בסוף היום. אחד הדברים שהופך את חדר השינה שלנו למקום נעים עבורנו לשינה הם כמובן המצעים. כשאני ישנים על מצעים שנעימים לנו, בצבעים שמתאימים לחדר השינה, צבעים מרגיעים, השינה שלנו תהיה נעימה הרבה יותר. במאמר זה נספר על סוגי מצעים שיהפכו את חדר השינה שלכם לחדר נעים לשינה.

מצעי כותנה, המצעים האיכותיים ביותר

מצעי כותנה איכותיים הם המצעים היקרים ביותר ומחירם שווה במיוחד בגלל האיכות הטובה שנשמרת לאורך זמן. מצעי כותנה צפופה, כמו גם בגדי כותנה סופגים זיעה ונעים לישון עליהם. כמו כן, הם מתכבסים נהדר ונשארים לאורך זמן. אם חשוב לכם איכות המצעים, השקיעו במצעי ג׳רסי.

מצעי כותנה וסאטן יחד

עוד סוג של מצעים שנחשב לאיכותי מאוד הוא סוג המצעים שעשוי מכותנה וסאטן יחד. מדובר על מצעים נעימים מאוד למגע, נעים לישון עליהם וגם הם נחשבים איכותיים למדי. אלו גם סוג המצעים שמומלצים מאוד, כי יש בהם את האיכות של הכותנה יחד עם הסאטן שהופך אותם לנעימים.

מצעי סאטן

מצעי סאטן הם מצעים יפים מאוד וחלקים מאוד. הם לא מתאימים לכל אחד. חלק מהאנשים אוהבים אותם מאוד וחלק מהאנשים פחות. מה שכן, הם יפים מאוד וזוהרים. לא בטוח שאלו המצעים שתישנו עליהם היטב.

מצעי מיקרופייבר ופוליאסטר

מדובר על מצעים העשויים מבד סינטטי. הם נעימים וחלקים, לא סופגים זיעה, אך לא נחשבים למצעים האיכותיים ביותר. לרוב מחיריהם יהיו נמוכים מסוגי המצעים האחרים. 

בחירת צבעים למצעים

כמו שאתם מבינים, יש מגוון רחב של אפשרויות למצעים עבור חדר השינה שלכם. כעת הגיע הזמן לבחור את צבעי המצעים לחדר השינה. מצעים מגיעים בגוונים שונים ומגוונים, עליכם לבחור את הצבעים שמשרים עליכם נחת ושלווה. נחת ושלווה בחדר השינה הם מה שעזורים לנו לייצר שינה רגועה, בכלל צבעים בחדר השינה חשובים. צבעים כחולים, ירוקים, לבנים ובז' מאוד מומלצים עבור מצעים ולרוב תראו את הצבעים הללו בחנויות. כמובן שקיימים צבעים יותר עזים כמו אדומים וסגולים. מומלץ להתאים את הצבעים לאופי שלכם. 

התאמת המצעים לגודל המיטה

כאשר קונים מצעים, יש לוודא כי אתם קונים את המידה הנכונה שמתאימה למיטה שלכם. לרוב המידות של המצעים הן סטנדרטיות וניתן לקנות לפי סט מצעים זוגי או סט מצעים יחיד. קיימים גם סטים של מיטות וחצי וגם מידות מיוחדות למיטות גדולות במיוחד או קטנות במיוחד. חשוב שתגיעו לקנות את המצעים כאשר אתם כבר מודעים למידה. 

לסיכום, מצעים בחדר השינה הם חשובים גם עבור המראה וגם עבור שינה נעימה. ביחרו לכם את הבד שהכי נעים עבורכם ואת הצבע שעושה לכם רוגע.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
כיצד תבחרי את שמלת הערב המושלמת?

בחירת שמלת הערב המושלמת היא משימה לא פשוטה. זה דורש התייחסות מדוקדקת של האירוע, המקום והסגנון האישי שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה

איזה גודל מיטה מומלץ ב2022?

גודל המיטה הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מיטה חדשה. מומלץ לקנות מיטה שאורכה לפחות ברוחב הכתפיים ורחבה מספיק לצרכיך. בשנת