איך תעצבו את חדר הרחצה שלכם בקלות

כולנו רוצים שהבית שלנו יהיה נעים ויפה. כדי ליצור אווירה נעימה אנו מעצבים את הבית בעזרת פריטים שמכניסים צבע לחלל. אחד החללים שאנו רוצים שיהיה מעוצב במראה אסטטי ונקי הוא כמובן חדר הרחצה שלנו. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר פריטים שיהפכו את חדר הרחצה שלכם לחדר אסטטי ויפה. 

שטיח אמבטיה סופג

אחד הדברים שמקלקלים את החזות של המקלחת שלנו היא כמובן רצפה מלוכלכת או רצפה שמלאה בטיפות מים. במקלחת קל להגיע לרצפה שמפוזרות בה טיפות מים ולכן ממש כדאי להכניס אליה שטיח אמבטיה לספיגת המים. שטיחי אמבט אלו מגיעים בצבעים מגוונים והם יכולים להכניס צבע לאמבטיה שלכם, במיוחד אם צבע השטיח תואם לצבעים של האביזרים האחרים. 

כוס למברשות השיניים

מברשות שיניים זקוקות לכוס שתרכז אותן. ניתן כיום לקנות כוס למברשות שיניים, עשויה זכוכית בגוונים שונים. מדובר על כוס שנשטפת בקלות והיא גם יפה ומוסיפה מאוד למראה של חדר הרחצה. 

דיספנסר לסבון נוזלי

סבון נוזלי הוא פריט חובה בכל חדר רחצה. כל כניסה לשירותים אנו שוטפים את הידיים ולכן חייב שיהיה בה סבון נוזלי. אם אנו מעוניינים שהסבון יוסיף למראה של המקלחת, מומלץ לא להשאיר אותו באריזתו המקורית, אלא לשים אותו בדיספנסר שתואם לצבעים של הפריטים האחרים במקלחת. 

פח לשירותים

פח הוא גם פריט חובה בכל חדר רחצה ולמרות שהוא מרכז את הזבל, עדיין ניתן לקנות פח אסטטי שמתאים לעיצוב. יש כיום פחים בגוונים שונים וגם מנירוסטה שנראים ממש טוב ויכולים להוסיף למראה של המקלחת. 

מברשת אסלה

מברשת האסלה אחראית לניקיון השירותים, בדומה לפח ולכן ניתן לקנות אותם ביחד כסט תואם. יש כיום סטים יפייפיים של פחים ומברשות אסלה.

מגבות פנים 

מגבות פנים הם פריט עיצובי לכל דבר והן מגיעות בצבעים שונים. תוכלו לסדר אותן בסלסלה יפה וליצור מראה מקסים. כמו כן, הרשת מוצפת בסרטונים שמראים איך לסדר מגבות פנים בצורות מגוונות ומגניבות. 

סל כביסה

זהו אינו פריט חובה, אך הוא יכול מאוד לעזור. הרי במקלחת אנו מורידים את הבגדים שלבשנו בכל היום ומשם הם הולכים ישירות לכביסה. במקום שהבגדים יפוזרו בכל מקום, פשוט רכשו לכם סל כביסה שמיועד לאמבטיה. 

וילון אמבטיה- גם שימושי וגם יפה

וילון אמבטיה הוא פריט שימושי מאוד ששומר שהמים מהמקלחת לא יצאו החוצה וירטיבו את כל חדר הרחצה. יש כיום וילונות בעיצובים מגוונים שיכולים להוסיף ליופי של חדר הרחצה שלכם. פשוט רכשו וילון אמבטיה שמתאים לצבעים של שאר הפריטים. 

לסיכום, בעזרת מספר פריטים פשוטים תוכלו לאבזר את חדר הרחצה שלכם ולהפוך אותו לצבעוני ויפה. עשו לכם רשימה של הפריטים, ביחרו צבע שאתם אוהבים ולכו לעצב מחדש את המקום הכי אינטימי בבית. 

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
שטיח פרסי – האם זה עדיין הולך?

השטיח הפרסי הוא יצירת אמנות איכותית ויקרה שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים. ניתן ליצור בעזרתו אווירה חמימה ונעימה בביתכם, אך יש לו גם שימושים נוספים.

שמיכות פוך מומלצות

לאחרונה, צרכנים הפכו מודעים יותר ויותר לרווחתם. הם רוצים להרגיש טוב בבית שלהם. פוקס הום היא חברה שפועלת למען מטרה זו במשך שנים. אנשים שמשתמשים