נווה פריצקי

ביקרתי בעיר החדשה נווה פריצקי והופתעתי לטובה!

ביקרתי בעיר החדשה נווה פריצקי בפעם הראשונה והופתעתי לטובה ממה שמצאתי.

נווה פריצקי היא עיר חדשה שנבנתה במדבר, ממש מחוץ לתל אביב. זוהי דוגמה מצוינת לאופן שבו ניתן להשתמש בטכנולוגיה מודרנית כדי לפתור בעיות שקיימות כבר עשרות שנים. יש הרבה אנשים שגרים בתל אביב ועובדים בירושלים, ולכן הם צריכים לנסוע כל יום למרחקים ארוכים שגוזלים הרבה זמן ואנרגיה. הפתרון היה לבנות עיר חדשה שתהיה קרובה מספיק לתל אביב אבל לא קרובה מדי, כך שאנשים עדיין יוכלו לחזור הביתה אחרי העבודה או בסופי שבוע בלי שום טרחה.

התוצאה היא מקום מדהים שבו אתה יכול לחיות בפאר, לקבל גישה לכל

עברנו בשוק וראיתי כל מיני סחורות בתצוגה. היה שם הכל מתוצרת טרייה לטקסטיל ועד אבנים יקרות ומתכות. הלכנו גם לראות כמה מהאתרים ההיסטוריים בעיר, כמו מקדש שראשיתו לפני למעלה מ-2,000 שנה!

שוק נווה פריצקי השווה!

נווה פריצקי היא עיר במחוז הצפון בישראל. הוא ממוקם במישור החוף, כ-50 ק"מ דרומית לחיפה ו-15 ק"מ צפונית לעכו. היא נוסדה ב-1984 כעיירת פיתוח לקליטת מהגרים ממרוקו, תוניסיה וטורקיה.

ישנם שווקים רבים ושונים בנווה פריצקי. שוק אחד נקרא "שוק העוגן" ("שוק הביצים"). שוק זה הוא שוק באוויר הפתוח שמוכר תוצרת טרייה, דגים, בשר ומוצרים נוספים של חקלאים מקומיים. יש גם חנויות רבות שמוכרות בגדים וחפצי בית אחרים כמו מכשירי חשמל ביתיים, רהיטים, כלי מטבח וכו'…

הקניון המדהים בנווה פריצקי

קניון נווה פריצקי הוא מוקד לכל צרכי הקניות שלכם. אם אתם מחפשים בגד חדש, בקניון יש מבחר נרחב של חנויות בגדים. מגרש האוכל מציע מגוון רחב של מאכלים מרחבי העולם, ויש הרבה מקומות להירגע ולהנות מהשמש.

אם אתם מחפשים משהו יותר ספציפי, ישנה גם חנות אלקטרוניקה שמחזיקה במלאי את כל הגאדג'טים וקונסולות המשחקים העדכניים ביותר, כמו גם חנות ספרים עם יותר מ-50,000 כותרים בהיצע.

מסעדות נפלאות

לפריצקי יש הרבה מסעדות ובתי קפה להציע. המקומות הטובים ביותר לאכול הם:

– קפה מימי: זהו בית קפה עם קפה, תה ומיצים טעימים וכן מגוון רחב של עוגות ומאפים לכל הטעמים

– המקום של קובי: המקום של קובי היא מסעדה ישראלית עם אווירה נהדרת לסעודה

– המסעדה האיטלקית: מסעדה זו ממוקמת בלב העיר, ומציעה אוכל איטלקי טרי עם טוויסט מודרני

המסעדות הטעימות ביותר בעיר נווה פריצקי הן:

1. הגברת הזקנה

2. השף הקטן

3. הבית עם נוף

4. תענוג הפודי

מסלולי האופניים והפארקים המדהימים בנווה פריצקי

שבילי האופניים והפארקים של נווה פריצקי הם מהיפים בעולם. זהו מקום נהדר לטייל בנחת, לצאת לטיול אופניים, או סתם ליהנות מהנוף. שבילי האופניים מסומנים היטב וקלים לניווט. תוכלו גם לעצור בכל נקודה לתצפית מדהימה על קו הרקיע של ירושלים או ליהנות מארוחת צהריים בחוץ עם המשפחה והחברים באחד משולחנות פיקניק רבים.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
מתכון מומלץ לשקשוקה חריפה

שקשוקה היא מנה של בשר וירקות שמתבשלת באופן מסורתי על מקל או שיפוד. הוא פופולרי ברוסיה, ארמניה, אזרבייג'ן, אוזבקיסטן וטג'יקיסטן. המתכון הבא הוא לשקשוקה חריפה