גולשת? שחיינית? כך תבחרי את בגד ים לנשים המושלם

אוהבת לשחות או לגלוש? בואי ללמוד איך לבחור בגד ים או חליפות גלישה נשים

אוהבת לגלוש או לשחות? אם כך, חשוב שתדעי שכדאי לך להצטייד בחליפת גלישה או בגד ים נשים, אם את רוצה לשחות או לגלוש באופן בטיחותי ומקצועי.
וכך ודאי מצאת את עצמך מחפשת חליפת גלישה נשים, ואולי גם מצאת את עצמך אובדת עצות או מבולבלת, שכן אפשר למצוא מגוון עצום של חליפות גלישה נשים המוצעות למכירה, על ידי החברות והמותגים השונים שמוכרים בגדי ים וחליפות גלישה לנשים.

כאשר מגוון רחב זה אולי יכול להוות יתרון, בכך שיש מבחר גדול לבחור ממנו, אך הוא עלול להוות גם חיסרון, בכך שזה הופך את הבחירה בדגם המתאים עבורך לקשה יותר.
ולכן החלטנו לכתוב עבורך מאמר זה, בו נלמד כיצד רצוי לבחור דגמים של חליפות גלישה או בגדי ים, כך שתוכלי להיות בטוחה שהדגם שתיקני יתאים לך וישאיר אותך שבעת רצון.

כיצד לבחור בגדי ים נשים או חליפת גלישה נשים

אז איך נוכל בעצם לבחור בגד ים נשים או חליפת גלישה, שיתאימו לצרכים ולרצונות שלנו, ושיותירו אותנו שבעות רצון מהרכישה?

להלן 4 טיפים שיכולים לסייע לך:

1. דגם שמחמיא לנו
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת בגד ים או חליפת צלילה נשים – הוא כמובן לבחור בדגם שמחמיא לנו. הרי יש עשרות דגמים שונים של חליפות או בגדי ים נשים. ולא כל דגם יחמיא לגופה של כל אחת מאתנו, כי לכל אחת מאתנו יש גוף שבנוי אחרת. ולכן, כדאי וחשוב למדוד את הדגמים, כדי שנוכל לבחור בדגם שבאמת יושב עלינו כמו שצריך ושמחמיא לגופנו.

2. צבע שאנחנו אוהבות
גורם נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא הצבע של חליפת הצלילה או בגד הים. לדוגמא, שחור הוא צבע שנחשב למרזה, כך שאם את רוצה למצוא חליפה או בגד ים מרזים שיחמיאו לקימורים, בהחלט כדאי לך לנסות את הדגמים בצבעים הכהים יותר. ואילו אם את ג'ינג'ית או בלונדינית, ייתכן שתרצי להימנע מבגדי ים או חליפות בגווני צהוב או כתום, אשר לרוב פחות מתאימים לבלונדיניות ולג'ינג'יות. ואם את בהירה מאוד, לרוב יחמיאו לך יותר דגמים בצבעים עזים או כהים, וכך גם להפך – לכהות עור יתאימו לרוב בגדי ים או חליפות בצבעים או בגוונים בהירים יותר. וזאת כמובן כדי ליצור קונטרסט (ניגודיות) בין צבע העור לצבע בגד הים או חליפת הצלילה, אשר גורם לבגד הים לבלוט באפן מחמיא ויפה יותר על רקע צבע העור של גופך.

3. מידה שיושבת עלינו טוב
וכמובן, חשוב מאוד שנבחר בחליפת צלילה או בבגד ים שהמידה שלהם מתאימה לנו. הרי אם נבחר בדגם במידה קטנה מדי, הוא ילחץ על גופנו, יגרום לנו לאי נוחות, ויפגע בביצועינו בעת השחייה או הצלילה. ובמידה ונבחר בדגם שמידתו גדולה עלינו מדי, הדגם יכול לשבת עלינו באופן יותר מדי רופף ולא נוח. מכאן עולה כי רצוי מאוד לבחור בדגם של חליפת צלילה או בגד ים שיתאימו באופן מרבי לגופך, ולשם כך חשוב לבחור בדיוק במידה שמתאימה לך, ולא במידה יותר או פחות.

4. חברה מקצועית
ולסיום, בעת בחירת בגד ים או חליפת צלילה, חשוב ביותר לבחור בחברה או במותג מקצועי. כך את יכולה להיות בטוחה שתקבלי מוצר העשוי מחומרים איכותיים ועמידים, המתאימים לשחייה בים או בבריכה. מה שמבטיח לך שהצבע של בגד הים יישאר עמיד ולא ידהה בשל המגע עם המים או הכלור, ושתקבלי דגם מחומרים איכותיים שיגרמו לכך שבגד הים או חליפת הצלילה שלך יישארו "כמו חדשים", גם לאחר שנים של שימוש.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך