קארינה ממליצה: מוצרי האיפור המובילים ב-2021

על אילו מוצרי איפור נמליץ היום? בכתבה זו ניתן למצוא סקירה קצרה על עיפרון וצבע לגבות, על סומק ואפילו על ערכת הגדרת גבות.
עיפרון גבות הוא עמוד תווך של המון ערכות איפור. עם כמה הנפות עיפרון ניתן להפוך גבות צנומות לגבות מלאות, עם קשתות מוגדרות להפליא. 

br-lazy"

צבע לגבות ולריסים REFECTO CIL חום טבעי 3

צבע לגבות של REFECTO CIL, מעניק גוון כהה, המכסה את הצבע החום – ויש שיגידו שזה יוצר מעין מראה טבעי מסוים. וזאת כי מדובר על חום עמום, שיכול לכוון למראה ברונטי,  שיש לו שאיפה להיראות טבעי. מדובר על חום שיכול להיות רב תכליתי – כלומר ניתן להחיל אותו הן על הריסים והן על הגבות ואף לערבב אותו עם כל אחד משמונת הגוונים הנוספים של חברת REFECTOCIL, וניתן לערב עם גוון מספר 1 של ריפקטו, כדי לייצר גווני חום נוספים בהתאמה אישית.

באופן כללי, מדובר על צבע לגבות שאיננו דוהה, יכול להחזיק מעמד במים ויש לו עמידות של עד 6 שבועות. ישנה המלצה לשלב אותו עם קרם חמצן 3% של ריפקטו, למשתמשות שיודעות לעבוד עם שני החומרים ומבינות את התוצאה הסופית שלהן, ואכן מעוניינות בה.

הריפקטו יכול להתאים למי שיש שיער בלונדיני שמעורבים בו גוונים כהים, עם כמות נמוכה של סיבי שיער בגבות (אולי עקב מריטת יתר), ורוצה למלא את הנראות של הגבות שלה כמו גם להכהות את צבען.  ניתן לעשות שימוש בצבע זה כדי למצוא את הגוון החום הרצוי, ויש שיגידו שהצבע עצמו לא מעלה להן אלרגיות או תגובות שליליות במגע עם העור – כך שזה סימן חיובי יחסית.  הריפקטו גם יכול להתאים לברונטיות, שרוצות לעשות בו שימוש כדי לשנות את הגוון הכללי של הגבות שלהן. במקרה זה, שילוב של צבע מספר 3, עם גוון צבע מספר 1 יכול להניב את הגוון המתאים.

br-lazy"

Ardell Mechanical Brow Pencil עיפרון גבות מכני 

עיפרון לגבות יכול לעזור בצביעתן. זה מאוד תלוי מה הצבע שלו, איך החוד שלו מתפקד ובאופן כללי מה רוצים לעשות איתו. העיפרון של חברת ארדל, מגיע בצבעים חום בהיר-בלונד, חום בינוני כמו גם חום כהה. יש שיגידו שנורא קל להשתמש בו, ושהקצה המשולש שלו נראה מחודד ודק, כך שאפשר להשתמש בצורתו כדי להשתמש בקצה שטוח שיוצר קווים עבים ובקצה הדק כדי ליצור קווים דקים – כך ניתן "לבנות" על הגבה, הן צבע והן הגדרה. 

ניתן ליישם את העיפרון בעדינות למראה יותר "טבעי", או במלאות, כדי לקבל מראה יותר "מלא". אם נסתכל ברשת נראה שאנשים מספרים שהעיפרון מחזיק להם לטווח קצר יחסית, ועם זאת מחירו נמוך באופן יחסי. יש אנשים שאוהבים אותו, ומוצאים אותו כיעיל במיוחד ושמחים שרכשו עיפרון לגבות שכזה, ועם זאת יש אנשים שלא נהנים ממנו, שמתלוננים על מריחות צבע, ובאופן כללי לא מתחברים. על כן, כל אחד והחוויה האישית שלו עם העיפרון.

ARDELL Pro Brow Defining Kit ערכת הגדרת צבע לגבות

Ardell Pro Brow Defining Kit- ארדל ערכה לעיצוב הגבות -0

ערכה זו כוללת מברשת גבות, אבקת גבות, כמו גם עפרון שעווה. ניתן לשנות את נראות הגבות תוך זמן קצר, ולשנות את הגוון שלהם כדרך החלה של החומרים המצורפים, כמו גם כדי להגדיר את תחומן. האבקה למעשה תומכת בשינוי הגוון, בעוד עיפרון השעווה תומך בתחימתן.

יש שיגידו, שיש בערכה הזאת כל שצריך כדי לשנות את המראה של הגבות. עם מספר גוונים של צבע לגבות, עיפרון שעווה ומברשת ממש טובה באופן יחסי. הביקורות ברשת מספרות לנו שהאבקה עצמה מרגישה די רכה למגע, כמו גם שיש לה יחסית המון פיגמנטים. מה גם שביכולתה להשתלב באופן נהדר ולהניב מראה טבעי יחסית שיכול להחזיק לאורך זמן, בייחוד באם עושים שימוש בעיפרון השעווה שבערכה. 

נוסף על כך, הערכה די קומפקטית וניתן לקחת אותה לטיולים. יש בתוכה מראה, מה שמאפשר להתאפר ולמרוט גבות גם תוך כדי נסיעה, בין אם במכונית, במטוס ואפילו בחדר מלון. ומה שמיוחד באבקה זה שניתן להחיל אותה בשכבות, והצבעים שבה יכולים לעבוד עם כל מיני סוגי גווני שיער. בין אם מדובר על בלונד כהה או על חום כהה. 

Eyebrow Filling Gel- ג’ל למילוי הגבה-0

MALU WILZ Eyebrow Filling Gel ג'ל להשפעה על צבע לגבות 

במקרה זה, ג'ל הגבות של מאלו כמו יכול להשפיע על הצבע הטבעי של הגבות ועל הצורה שלהן, כך שהן נראות יותר מלאות. לא בדיוק מדובר בתכשיר צבע לגבות, אלא בתכשיר שיכול להשפיע על הנראות של הצבע הקיים שלהן. מרקם הג'ל אינו דביק, אלא עדין באופן יחסי – ובכך מי שעושה בו שימוש יכולה להנות מרמה מסוימת של נוחיות, הן בזמן השימוש בו והן בזמן ההסרה שלו. לג'ל עצמו סיבים שמוסיפים צפיפות לגבות, בכך שהם שואפים להוסיף חומר לאזורים דקים "ולא מסודרים". עם התכשיר מגיעה מברשת, שעוזרת לפזר את הסיבים כדי לשפר את התוצאה הסופית. 

הג'ל עצמו יכול להגיע בשני גוונים, הן שחור והן חום, כך שניתן לבצע אי אילו התאמות אישיות. הג'ל ינסה להעניק עובי לגבות, כמו גם גוון כהה יותר. נוסף על כך, הג'ל שואף לקבע את הגבה, ולשמור על כל שערה במקומה. כך שגם אם יהיו גירודים או שפשוף עיניים, ייתכן שהשערות יישמרו על מקומן עקב הקיבוע המתקבל מהשימוש בג'ל. 

ROSY CHEEK BLUSHER- סומק רוזי צ’יק-0

MALU WILZ ROSY CHEEK BLUSHER סומק 

וכמובן, סומק. איך היינו מסיימים את הכתבה ללא אזכור של סומק ללחיים?
ובכן, הסומק של מאלו מגיע במהדורה מיוחדת ופרחונית, המאפשרת לשלב בין שלושה צבעי משי, תוך שהם חולקים משטח המעוצב כמו ורד.
ניתן לעשות שימוש בכל אחד מהצבעים בנפרד, או לשלב אותם יחדיו כמבוקש. 

ניתן להחיל את הסומק של מאלו כדי לקבל מעין טקסטורת משי כזאת שניתן למרוח באופן שווה על הלחיים, בעוד שהתוצאה הסופית יכולה להיראות כמו גימור אלגנטי שכזה. לסומק עמידות גבוהה, הוא נקי מפראבנים, מבישום, ומשלל חומרים אחרים. אם כי באם רוצים לקבל חומר טבעי לחלוטין מתבקש לבדוק את רשימת הרכיבים.  הסומק מגיע עם שלושה צבעים שונים.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
כיצד תבחרי את שמלת הערב המושלמת?

בחירת שמלת הערב המושלמת היא משימה לא פשוטה. זה דורש התייחסות מדוקדקת של האירוע, המקום והסגנון האישי שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה

איזה גודל מיטה מומלץ ב2022?

גודל המיטה הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מיטה חדשה. מומלץ לקנות מיטה שאורכה לפחות ברוחב הכתפיים ורחבה מספיק לצרכיך. בשנת