מותג האיפור מאלו, על מה כל הרעש?

הרבה מאיתנו מכירים את מותג האיפור מאלו, וחלקנו שמענו שהוא נחשב כאיכותי במיוחד. ובכן, מה הופך אותו לאיכותי? האם יש בו רכיבים טבעיים ומחזקים? ומה לגבי תפקוד המוצרים עצמם? בכתבה זו ניגע בדגשים אלו ונשתדל להביא גם את הצד הכנה של הסיפור.

מי הם malu wilz?

נרצה לפתוח את הסקירה עם כמה מילים על malu wilz. יש שיגידו שהמותג מוביל את שוק האיפור המקצועי באירופה מזה כ-30 שנה, בעוד שבגרמניה הוא נחשב כאחד המותגים המדורגים ביותר בתחום האיפור. ובכן, אם מסתכלים קצת על ביקורות באינטרנט אפשר לראות בקלות שיש ביקורות נלהבות, אם כי לא הרבה מהן. ובאותן ביקורות, כתוב שמאפרים מסוימים עפים על מותגי מאלו. או כך זה נראה מהצד לאנשים מסוימים שאינם מהתעשייה.

מאלו בארץ

בארצנו, מאלו פועלים כבר מספר שנים, ומשווקים את מוצריהם לאנשי מקצוע בתחום האיפור, בין אם זה מאפרים כשלעצמם ו/או מכוני יופי, כמו גם לקוחות פרטיים שפשוט רוצים לעשות שימוש במוצרי המותג. המוצרים של מאלו לא מיוצרים בארץ נכון להיום, אלא בגרמניה והם מכילים מרכיבים מעניינים. לדוגמה, ניתן למצוא במוצריהם את האלסטין, החומצה ההיאלורונית, הקולגן כמו גם תמציות צמחיות טבעיות כמו הסנטלה, האסיאטיקה, המגנוליה, האלוורה ומרכיבים ביוטכנולוגיים כמו פפטידים. שזה נחמד, ועם זאת אין להתבלבל ולהניח שמדובר "במוצרי בריאות", לאור כך שהם גם מכילים רכיבים כימיים שאינם טבעיים.

ואף על פי זאת,  נוכחות הרכיבים הללו במוצרי מאלו אכן מאפשרת להם להיות יותר איכותיים, בהשוואה למוצרים שאין להם זאת בכלל.  כך שלכל הפחות זו נקודת בונוס. למעשה, מאלו משווקים מוצרי איפור שיש בהם רכיבים ששואפים לתמוך בטיפוח העור, כמו ויטמינים, חמאת שיאה, חומצה היאלרונית וכן הלאה. חלק מהמוצרים של malu wilz נחשבים כטבעוניים, ואף אחד מהם לא נוסו על בעלי חיים.

malu wilz מנגישים ליין נרחב של מוצרים, בהמון סוגי קטגוריות. בין אם מדובר על איפור שפתיים, מוצרי בסיס או פריימרים, איפור פנים, לקים, מברשות, איפור עיניים, מוצרי טיפוח לציפורניים ושלל עזרים שונים. מאלו מספקים גם מוצרי איפור ייעודיים למאפרים מקצועיים, שיכולים להתאים גם לאיפור טלוויזיוני, למסלולי דוגמנות, לאירועים וכן הלאה.

Malu Wilz – DIAMOND GLOW שימר

המוצר הראשון של מאלו שנרצה לסקור, הוא ה- DIAMOND GLOW. מוצר זה כמו מנגיש אבקת גלאם מנצנצת וזוהרת, שניתן להחיל על כל מיני אזורים בעור. התוצאה הסופית יכולה להניב גוון וורוד ורך ובגימור עדין ומנצנץ. ניתן להחיל את השימר על הזרועות והשיער. הייחודי במוצר זה, היא המשאבה הנוסטלגית שלו, שנראית כמו "הבשמים של פעם". ניתן ללחוץ עליה כדי לתת "מנה אחת" של זוהר על אזור העור היועד.

Malu Wilz  – SATIN GLOW סומק

המוצר הבא שנרצה לסקור, הוא סומק של Satin Glow. מדובר כאמור בסומק, שמגיע עם מרקם קליל, גוון ורוד ורך שיכול להתאים להמון גווני עור, ויכול ליצור מראה רענן ואפילו זוהר. לסומק יש פיגמנטים יפניים, שיכולים להשאיר זוהר עדין באזורים מיועדים בלחי. נוסף על כך, הסומק עצמו מכיל תרכובות שיש בהן רכיבים פעילים, עם אלמנטים של רימון, חמוציות, אוכמניות וחמאת שיאה – כך שזה כבר נשמע טעים במיוחד.

אחד הדברים הטובים שנוכל להגיד על הסומק של מאלו, הוא הרכבו נטול הפראבנים. אנחנו לא יודעים אם הסומק לגמרי טבעי, אך זו לחלוטין התחלה טובה. מעבר לכך, אפשר לציין גם שהסומק נשאר לאורך זמן, ומשאיר ניחוח עדין שיש שיאהבו.

SUPER PRECISION EYEBROW LINER- עיפרון גבות דק ומעודן במיוחד לעיצוב גבות מדויק-0

Malu Wilz – SUPER PRECISION EYEBROW LINER עיפרון לגבות

הבה נעשה קצת שינוי במסלול ונדבר על עיפרון לגבות של מאלו. שכן, ה- Super Precision שלהם יכול לעבוד היטב כדי לדייק או לתחום את צורת הגבות, כמו גם לעצב אותן באופן דק ומעודן. ניתן לעשות בו שימוש כדי להסתיר אזורי עור שונים, ולספק תיחום מוגדר לגבות. העיפרון מגיע עם קצה דק במיוחד, מה שיכול להשפיע על סגנון העבודה איתו. הפונקציה הזו יכולה להשפיע על הדיוק של העיפרון. התוצאה הסופית של השימוש בעיפרון הזה, יכולה להיות גבות הנראות עבות כמו גם אחידות יותר.  למעשה, חוד העיפרון לא מצריך השחזה, זאת  כיוון שהוא מתפתל.

העיפרון עצמו עמיד לאורך זמן, וניתן לשימוש גם בדרכים. מעבר לזה, לעיפרון של מאלו מברשת סטיילינג משולבת וארגונומית, המאפשרת לשלב את הצבע לגבות – תוך כדי העיצוב שלהן, כרצון המשתמשת. ולאחר ייבוש, הוא יכול להחזיק מעמד כנגד מים וכתמים. וכמובן, הנקודה החשובה ביותר – הוא מגיע ללא פראבנים. אם כי כאמור, אנחנו לא ערבים לשאר הרכיבים שמגיעים בתרכובת שבו. חומר העיפרון מועשר בוויטמינים וניתן להשיג אותו בשלושה צבעים.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
כיצד תבחרי את שמלת הערב המושלמת?

בחירת שמלת הערב המושלמת היא משימה לא פשוטה. זה דורש התייחסות מדוקדקת של האירוע, המקום והסגנון האישי שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה

איזה גודל מיטה מומלץ ב2022?

גודל המיטה הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מיטה חדשה. מומלץ לקנות מיטה שאורכה לפחות ברוחב הכתפיים ורחבה מספיק לצרכיך. בשנת