סובלים מפסוריאזיס או מאטופיק דרמטיטיס? אלו מכשירי הפוטותרפיה הכי יעילים לטיפול במחלות אלו.

מחלות עור הן מחלות לא נעימות גם מבחינת המראה שלהן וגם מבחינת הגרד שהן מביאות איתן. לחולים הן מטרד ידוע והם רק מחפשים את התרופה, תכשיר או מכשיר שיעביר להם את הגרד המטורף. מחלות כאלו הן הפסוריאזיס והאטופיק דרמטיטיס שתוקפות אנשים מכל סוגי האוכלוסיה. למחלות כמו אטופיק דרמטיטיס ופסוריאזיס יש כל מיני סוגים של טיפול. טיפולים אלו לרוב מטפלים בתסמיני המחלה על מנת להקל על הסובלים מהן. כיום יש טיפול חדשני שנקרא פוטותרפיה, שמטפל בתסמינים עד כדי היעלמות שלהם לתקופות ארוכות מאוד. במאמר זה נדבר על המכשירים הכי יעילים בנושא של ריפוי תספמינים במחלות אלו. 

טיפול בפוטותרפיה במכונים מורשים

הראשונים שהחלו לטפל בתסמיני מחלות העור בעזרת פוטותרפיה היו המכונים הפרטיים. כל מכון החזיק במכשירים יעילים שעובדים על קרני עור והמטופל היה מגיעשלוש עד ארבע פעמים בשבוע עבור סיבוב אחד של טיפולים. כמובן שמדובר בטיפול מאוד אינטנסיבי על מנת שיהיה יעיל. על החולה להתמיד במפגשים ולפעמים זה מאוד מתיש. מכיוון שאנו נמצאים כיום במהפיכה הטכנולוגית ובכלל יום אנו מתפתחים יותר ויותר. כיום את הטיפול בפוטותרפיה לא חייב לעשות רק במכונים השונים, כיום ניתן לקנות את מכשירי הפוטותרפיה הביתה. 

מכשיר פוטותרפיה לכל הגוף

מדובר במכשיר פוטותרפיה המאפשר חשיפה לקרני UVB לכל חלקי הגוף. זהו מכשיר שמתאים לאנשים שמחלת העור מפושטת על כך גופם והם זקוקים לטיפול אינטנסיבי. טיפול יעיל בעזרת המכשיר הוא טיפול שנערך שלוש פעמים בשבוע למשך שש עד שמונה שבועות. 

מכשיר פאנל בינוני

מדובר במכשיר פוטותרפיה המיועד לנגעים בינוניים. למכשיר זה נורה שבנויה בזוית של 180 מעלות. זוית זו מאפשרת לנורה כוח כפול שבזכותו זמן הטיפול מתקצר לחצי. המכשיר נוח לתפעול, ניתן להניח אותו בצורה טובה על שולחן או לתלות אותו וכך ניתן לחשוף אזורים רבים ומפושטים בגוף. 

מכשיר קרקפת ואזורי עור בינוניים

מדובר על מכשיר לטיפול נקודתי בנגעים של פסוריאזיס ודרמטיטיס. הוא מתאים עבור חולים שלהם נגעים בודדים באזורים מסוימים. זהו מכשיר שמשמש חולי פסוריאזיס אשר סובלים ממנה מאוד באזור הקרקפת. ידית המכשיר נראית כמסרק ולכן קל להעביר אותה באזור השערות ללא סרבול מיותר. זהו מכשיר קל לנשיאה ואתם יכולים לקחת אותו איתכם לכל מקום, כך שאתם יכולים לבצע את הטיפול אפילו במהלך חופשה. עלות המכשיר נמוכה והוא מאוד מותאם לשימוש ביתי. 

לסיכום, יש כיום מכשירי פוטותרפיה מסוגים שונים המתאימים לשימוש ביתי. מכשירים אלו נבדקו רפואית והם מותאמים על פי תו התקן. השימוש בהם מומלץ לחולים במחלות העור ולאחר טיפול יעיל ואינטנסיבי מהבית, תוכלו להיפטר מהתסמינים הנוראיים של מחלות העור האלו. העלות של המכשירים מותאמת לצרכן הפשוט ולכן ניתן לקנות אותם במחיר שווה לכל נפש. 

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
המתכונים המומלצים של ישראל

משרד הבריאות הישראלי השיק סיבוב ראשון של מתכונים מומלצים לאנשים שרוצים לאכול בריא. המתכונים זמינים באתר המשרד ובאפליקציה חדשה בשם "המתכון הישראלי הבריא שלי". במשרד