עיצוב חדר שינה

כל הפריטים שיהפכו את חדר השינה שלכם למפנק

חדר השינה שלנו הוא החדר האינטימי ביותר שלנו. זהו החדר שבו אנו ישנים ולכן אנו זקוקים שיהיו בו פריטים איכותיים שמאפשרים שינה טובה ומפנקת במיוחד. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר פריטי חובה במטרה להגיע לחדר שינה מפנק ונוח לשינה.

מצעים לפי עונות השנה

עונות השנה שפוקדות אותנו משנות עבורנו את חדר השינה והמצעים שאנו שמים על המיטה. בימי הקיץ החמים, אנו רוצים מצעים נעימים שלא יכבידו עלינו ויגרמו לנו להזיע. לשם כך נועדו מצעי הקיץ. לרוב מדובר במצעי כותנה נעימים ורכים אשר סופחים זיעה ומאפשרים לנו לישון בנעימים. אל מצעי הקיץ מומלץ להוסיף שמיכת פיקה רכה ונעימה. כאשר מדובר בחורף, אנו נחפש מצעים עבים יותר ולמי שסובל מקור, מומלץ מאוד לחפש מצעי פלנל שמחממים מאוד. אליהם מומלץ לצרף שמיכת פוך מפנקת, ככה שלא תרצו לצאת מהמיטה.

בחירת כרית

כאשר אנחנו ישנים, אנו זקוקים למצע שיכיל את גופנו ברכות ובנעימות. מעבר למזרון נוח, מומלץ גם לבחור את הכרית שעליה אנו ישנים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של כריות מסוגים שונים, כאשר הכרית שהכי מומלצת כיום היא הכרית האנטומית שמייצרת את הצורה של הראש, העורף והכתפיים שלנו ומאפשרת לנו שינה איכותית. כאשר אנו בוחרים כרית שינה, חשוב שנבין שאנו בוחרים פריט שחשוב מאוד ליציבה של הגוף שלנו ולכן מאוד מומלץ לבחור כרית שהיא איכותית.

ומה עם קצת עיצוב?

העיצוב בחדר השינה הוא לא פחות חשוב. נכון, הוא לא מחמם לנו את הלילה בלילות קרים וגם לא הפיתרון לשינה טובה לגוף, אך עיצוב נעים לעין הוא ללא ספק מה שדואג לשלוות הנפש שלנו. כאשר העיצוב נעים, הרבה יותר נוח לנו לישון ולהירדם. צבעו את קירות החדר בצבעים נעימים ועדינים. שימו בחדר פריטים עדינים שאינם עמוסים ובכלל הקפידו שלא יהיה יותר מידי עומס בחדר. מומלץ לבחור שני צבעים שיהיו דומיננטיים כחלק מהעיצוב. מעבר לצבעי החדר, ניתן להוסיף שטיח בגוון עדין, כריות נוי ואולי מספר אביזרים כמו נרות שהופכים את המראה של החדר לאינטימי יותר. 

עוד פריטים סופר יעילים בחדר השינה

אחד מהפריטים היותר יעילים בחדר השינה הוא כיסוי המיטה. לא תמיד אנו משתמשים בפריט זה, אך חשוב לדעת למה הוא יעיל מאוד ולמה הוא משמש. בסוף כל יום אנו רוצים לעלות למיטה נקייה. במהלך היום, לעיתים קורה שאנו יושבים על המיטה שלנו ומלכלכים את המצעים שלנו. על מנת למנוע זאת, ניתן לשים כיסוי מיטה וכך לשמור על המצעים. מעבר לכך, כיסוי המיטה הוא גם פריט עיצובי נהדר שניתן להתאים לצבעי החדר. עוד פריט מקסים שמומלץ להוסיף לחדר השינה הם מקלות הריח שמקהים לחדר אווירה נעימה ורגועה המותאמת לשינה.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
שטיח פרסי – האם זה עדיין הולך?

השטיח הפרסי הוא יצירת אמנות איכותית ויקרה שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים. ניתן ליצור בעזרתו אווירה חמימה ונעימה בביתכם, אך יש לו גם שימושים נוספים.

שמיכות פוך מומלצות

לאחרונה, צרכנים הפכו מודעים יותר ויותר לרווחתם. הם רוצים להרגיש טוב בבית שלהם. פוקס הום היא חברה שפועלת למען מטרה זו במשך שנים. אנשים שמשתמשים