קארינה ממליצה: ווקס לשיער

ווקס לשיער נועד לשפר את איך שהשיער שלך נראה, לפחות לזמן מה.
אפשר להשתמש בו כדי לעצב את השיער, להוסיף לו טקסטורה ועובי, וכמובן להוסיף איזשהו זוהר. הווקס מאפשר גם לשלוט על הדרך בה השיער זז, ולקבע אותו למקומו.

ווקס לשיער – איך הוא עובד?

איך הווקס עובד? האם צריך לפתח מיומנות כדי להבין איך לעבוד איתו? לא ממש, זה לא ביג דיל. פשוט לוקחים קצת ביד ושמים על השיער, סה טו. ככל שלמדנו לעשות זאת יותר טוב, פשוט למדנו לקחת את הכמות המדויקת שאנחנו רוצים מתוך התכשיר. ווקס לשיער יכול להגיע כמעין ג'ל, משחה ואפילו קרם – אך כנראה לא כנוזל. זה טוב, כי אנחנו יכולים לשלוט מה אנחנו שמים ביד. ולהשתמש בהתאם.

ואם סטינו ויצאנו מהכמות הרצויה, תמיד אפשר לשטוף ולהתחיל מחדש. ואם שמנו כהוגן, ורצינו להוסיף שכבה נוספת ואפילו עוד תכשיר – הרי זה אפשרי. לפחות עם חלק מהמותגים.

מה ניתן לעשות עם ווקס לשיער?

ווקס לשיער הוא מוצר וורסטילי. ניתן "לווקסס" לעצב מספר סגנונות שיער, סוגי שיער, טקסטורות ואורכי שיער.  הווקס לא אמור להתקשח על השיער, או להפוך אותו לקשיח. ווקס מומלץ אמור להיות רך, גמיש ולאפשר מעין מראה טבעי ולהחזיק את השיער "כמו שצריך". הווקס גם יכול לאפשר לנו להמשיך לשנות את התסרוקת למשך היום. בין אם להזיז את הפוני והבלורית מצד לצד, או להתכונן ליציאה בשלב מאוחר יותר ביום.

מוצר ווקס מומלץ הוא זה שמחזיק את השיער במקומו, מוסיף לו נפח וברק (אך לא יותר מדי משניהם), מאפשר לשיער להישאר בצורתו באופן יחסי גם אל מול תזוזות ברוח, ועדיין שומר על מראה טבעי.  יתרה מכך ישנם המון סוגי ווקסים שלמעשה מורכבים מרכיבים טבעיים בלבד. באם אפשר לתעדף אותם, הרי זה משובח.

ווקס מומלץ לשיער – האוסיס 2

אם אנחנו מדברים על ווקס מומלץ לשיער, נוכל לדבר על ווקס לשיער של שרוונצקוף. למעשה, מדובר על SCHWARZKOPF OSIS+ 2 MATTE PASTE.  הייחודיות של האוסיס 2, היא יכולתו לתמוך בשיער קצת מבולגן. שכן, אם אנחנו רוצים להחיל ווקס ועדיין לשמור על מראה מבולגן-משהו, אפשר שהמוצר הזה יכול מאוד להתאים. אך כמובן, כל מקרה לגופו. יש שיגידו שמרקמו של המוצר דיי נוזלי וקליל, ועם זאת עדיין יכול להישאר נוכח וחזק על השיער.

יתרונות:

מוסיף טקסטורה ועובי, לא כבד או דביק מדי, מריח לא רע, ויכול לעבוד גם לאחר חשיפה מרובה לאור שמש.

החסרונות:

לא המוצר הכי "שטיף" בסביבה. כלומר, לא כל כך קל לשטוף אותו. אם כי יש אנשים שאומרים שהוא "נשטף" להם נהדר. ובאם מוסיפים יותר מדי ממנו, השיער יכול להסתבך בקשרים. יתרה מכך, המוצר לא בהכרח מתאים למי שיש שיער עדין, שכן הוא יכול להוסיף משקל וכמו לשמש כמעין משקולת כזאת על השערה.  ועם זאת, אם עושים שימוש נכון במוצר, ייתכן שהחיסרון יהפוך ליתרון, כי במקרים מסוימים העיבוי יכול להחמיא ולהתאים לתסרוקת.

לסיכום

ישנם מוצרי ווקס לשיער שיכולים להתאים לכל מיני מטרות. בכתבה זו סקרנו מוצר אחד לדוגמה, ועם זאת ישנם רבים אחרים שהשוני ביניהם הוא יכולת האחיזה, הטקסטורה שהם מוסיפים לשיער, היכולת לעבוד איתם ולשטוף בקלות וכן מאפיינים אחרים. נוסף על כך, ניתן לבדוק באילו מוצרים ווקס יש רק רכיבים טבעיים, למי שמתעדף את העניין.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
כיצד תבחרי את שמלת הערב המושלמת?

בחירת שמלת הערב המושלמת היא משימה לא פשוטה. זה דורש התייחסות מדוקדקת של האירוע, המקום והסגנון האישי שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה

איזה גודל מיטה מומלץ ב2022?

גודל המיטה הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מיטה חדשה. מומלץ לקנות מיטה שאורכה לפחות ברוחב הכתפיים ורחבה מספיק לצרכיך. בשנת