קורונה

איך גם אתם תהיו מוגנים בזמן הקורונה?

השנה האחרונה היא לא פשוטה עבור מדינות הכולם בכלל ומדינת ישראל בפרט. אנו עומדים מול אתגר גדול מאוד מבחינה רפואית והוא וירוס הקורונה שפקד את העולם. וירוס מסוג חדש שלא ידוע עליו הרבה והוא מדבק מאוד עם אחוזי תחלואה גבוהים. מעבר לסגר שנעשה במקומות שונים בעולם, חלה על כל האנשים חובה להתמגן על מנת לא להידבק במחלת הקורונה. הכנו לכם במאמר זה רשימת ציוד רפואי שהכרחית כיום בכל בית.

ג'ל אלכוהול לחיטוי

אחד הדברים שהבינו על נגיף הקורונה, שהוא נדבק למשטחים שאנו בני האדם נוגעים בהם וכך למעשה אנו מדביקים ונדבקים. זו אחת הדרכים בהן הוירוס עובר מאחד לשני לכן הדבר החשוב בעניין זה הוא לחטא את הידיים שלנו על מנת שלא נעביר את הוירוס ולחטא משטחים לפני שאנו נוגעים בהם כדי שלא נידבק. בענף החיטוי קיימים סוגים שונים של חיטוי ידיים ומשטחים. ניתן לקנות שפורפרת אלכוג׳ל, מגבונים לחיטוי ידיים ומגבונים לחיטוי משטחים. כל אלו יגנו עליכם מפני הוירוס. כמו כן, אם אתם גרים בבניין דירות שיש בו מעלית ומשטחים שאנשים נוגעים בהם במהלך הירידה מביתם, מומלץ לשים מתקן חיטוי ליד אזורים אלו על מנת שכל השכנים שיוצאים ונכנסים יוכלו לחטא את עצמם או את מקשי הלחיצה במעלית. יש לכך חשיבות גדולה ואין לזלזל בכך. 

כפפות, נעליים ומגן ראש

ידוע כי הוירוס עובר בעיקר דרך משטחים ודרך הרוק, אך מכיוון שמדובר בוירוס שאינו מוכר, מומלץ במקומות הומים להיות מוגנים ברוב חלקי הגוף שנמצאים במגע עם משטחים. תוכלו למגן את עצמכם בעזרת כפפות חד פעמיות, כובע ראש ומגני נעליים. 

מסיכה או מגן פנים מלא

המסיכות הפכו להיות אחד מהסמלים של וירוס הקורונה. רוב האנשים בתחילת המגפה השתמשו במסכות רפואיות מעל בד. לאחר ההבנה שהמגיפה נשארת איתנו לאורך זמן, אנשים רבים חיפשו מסיכה נוחה יותר וכזו שמגינה עליהם על רוב הפנים. עטיית המסיכה דואגת לכך שלא יהיה מעבר של רוק בין אנשים. כיום ניתן לרכוש מסיכת פנים שקופה שמגינה על פניכם מאזור העיניים ועד הפה. מדובר במסיכה נוחה יותר שמאפשרת נשימה מצד אחד והגנה מצד שני והיא ללא ספק המסיכה האידיאלית כיום. 

מד חום ללא מגע

אחד מהסממנים של מחלת הקורונה הוא החום. חום מעל 38 מעלות הוא חום שמעלה חשד כי נדבקתם במחלה. על מנת לבדוק חום במהלך היום בצורה מהירה, מומלץ להשתמש במד חום ללא מגע. את המדחום מניחים בקרוב לאזור הרכות בראש, אך לא צמוד וכך ניתן לדעת כמעט במדויק מהו חום הגוף שלכם. 

לסיכום, נגיף הקורונה כנראה ישאר עימנו לתקופה לא קצרה ולכן צרו לכם כבר היום ערכת מיגון כדי להימנע מהדבקה. 

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
המתכונים המומלצים של ישראל

משרד הבריאות הישראלי השיק סיבוב ראשון של מתכונים מומלצים לאנשים שרוצים לאכול בריא. המתכונים זמינים באתר המשרד ובאפליקציה חדשה בשם "המתכון הישראלי הבריא שלי". במשרד