איינגר יוגה

יינגר יוגה – מה זה ועל מה כולם מדברים?

הגיע הזמן שתכירו את שיטת היוגה החדשה שכולם כבר מזמן התמכרו אלי

מחפשים מידע על יינגר יוגה תל אביב או שאולי אתם מחפשים תחביב חדש, שיעזור לכם להעביר את הזמן בכיף ובהנאה, תוך כדי שמירה על הבריאות, גמישות הגוף, ושיפור מידת היציבות שלכם? רוצים ללמוד מהי שיטת יינגר יוגה שכולם לא מפסיקים לדבר עליה? אם עניתם שכן, אז המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

מה זה יינגר יוגה?

איינגאר יוגה היא שיטה ללימוד ותרגול תרגילי יוגה, שפותחה על בסיס הוראתו של ב.ק.ס איינגאר, מורה הודי שבאמצעות תרגול ומשמעת עצמית חקר את היסטוריית היוגה ואת המסורת העתיקה שלה, והפך אותה למדע. מסיבה זו, מורי יינגר יוגה עוברים הכשרה ארוכה, של כשלוש שנים, כדי להפוך למומחים בהעברת השיטה ולימודה באופן אחראי ומקצועי. איינגאר, מפתח שיטת היוגה הפופולארית, אמנם נפטר לפני כ-7 שנים, כאשר היה בן 95. אך עם הליכתו מהעולם, לא הלכה איתו שיטת היוגה שלו. וזאת שכן היא הופצה, עוד בחייו, בכל רחבי אירופה, על ידי תלמידיו. וכיום, שיטת איינגאר יוגה כבר מוכרת ברחבי העולם כולו.

העקרון החשוב ביותר של השיטה הוא דיוק בביצוע כל תנוחה מתנוחות היוגה על פי הצירים ההנדסיים, הפנימיים וחיצוניים הקיימים בגופנו. הדייקנות הזו בביצוע תנוחות היוגה, מובילה לחוויית יציבות פיזית ונפשית, לחיזוק השרירים, לגמישות הגוף ולשיפור בתפקודי המערכות הפנימיות בגוף.

התרגול של יינגר יוגה בתל אביב או בעיר הקרובה למקום מגוריכם, מאפשר לכם להטיב עם בריאותכם, תוך כדי ביצוע תרגילים מהנים, המובילים לתחושת סיפוק משמעותית. בנוסף, שיטת יינגר יוגה מאפשרת לכם להעצים את הכוח המנטאלי שלכם, והיא אף מסוגלת לתקן ליקויים בעמידה ולשפר את מידת היציבות.

יינגר יוגה – למי זה מתאים?

השתתפות בשיעורי יינגר יוגה בתל אביב או בכל עיר אחרת, מתאימה כמעט לכל אחד ואחת. היא מתאימה לגברים, לנשים, לצעירים, ולמבוגרים, וכל אחד יוכל למצוא עניין בתחביב החדש, שכבש את העולם כולו.

אם אתם חובבי כושר או פעילות גופנית, סביר להניח שתהנו מהשיעורים מאוד, עד כדי כך שכבר לא תוכלו לחכות למפגש התרגול הבא. וגם אם אתם לא מאלו שאוהבים לעשות ספורט, או לפחות לא מתים על זה, כנראה שתופתעו לגלות עד כמה שיעורי היוגה בשיטה הייחודית יהיו מהנים עבורכם.

מכיוון שמדובר בפעילות גופנית שאינה אינטנסיבית במיוחד, כמו ריצה מהירה על הליכון, משחק כדורסל או הרמת משקולות, היוגה הפכה לפעילות הגופנית המושלמת והמתאימה ביותר עבור כל אחד ואחת מאיתנו. לא מזיעים בה כמו במכון הכושר או כמו בעת משחק כדורגל, ומדובר כנראה בפעילות הגופנית המהנה ביותר. וכנראה שלא לחינם יוגה בתל אביב ובערים אחרות בארץ ובעולם הפכה לחוג או לפעילות הגופנית הפופולארית והמומלצת ביותר.

אהבתם? שתפו!

תוכן עיניינים

עשוי לעניין אותך
המתכונים המומלצים של ישראל

משרד הבריאות הישראלי השיק סיבוב ראשון של מתכונים מומלצים לאנשים שרוצים לאכול בריא. המתכונים זמינים באתר המשרד ובאפליקציה חדשה בשם "המתכון הישראלי הבריא שלי". במשרד